Az UTAZÓ című tűzzománc képet alkotó Németh Klára festő- és tűzzománcművész készíti a Pannon Filharmonikusok Lickl-díját, amely a zenekar logójában található figurát szimbolizáló tűzzománc alkotás. Németh Klára közép- és felsőfokú tanulmányait is Pécsett végezte, 1981 óta foglalkozik tűzzománc technikával. Geometrikus jellegű kompozícióinak energikus, tiszta színvilága Lantos Ferenc és a pécsi festészeti iskola hagyományainak hatását tükrözi. A zenekar webshopjában megvásárolható kép mérete 14X30 cm.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.