1 2 3

Gyakran ismételt kérdések

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni?
Vásárlását kétféleképpen tudja intézni: regisztrációval vagy vendégként, regisztráció nélkül.

Van lehetőségem személyesen megtekinteni a termékeket?
Igen. A Pannon Filharmonikusok jegypénztárában, annak nyitva tartási idejében a webshopban szereplő termékek nagy része bármikor megtekinthető. A nyitva tartásról az alábbi linken tájékozódhat: www.pfz.hu

Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?
Igen. A webshopunkban szereplő árak már tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Hogyan tudok számlát igényelni?
ÁFÁ-s számla kiállítását a webshop rendszere automatikusan elvégzi, melyet a megadott e-mail címre fog megkapni a vásárlást követően.

Szállítási módok
Termékeinket GLS futárszolgálat szállítja, melynek díja 1200 Ft.
Webshopunk nyitó akciójaként az első hónapokban a szállítás díjmentes, emellett személyesen a Pannon Filharmonikusok jegypénztárában is átvehető a megrendelt termék.

Szállítási idő
A megrendelt terméket 3-5 napon belül csomagoljuk és szállítjuk Önnek.

Fizetési lehetőségek
Webshopunkban a kényelmes és biztonságos bankkártyás fizetés során tudja kifizetni megrendelt termékeit. Utánvéttel nincs lehetőség rendelést leadni.
A termékeket személyesen, a Pannon Filharmonikusok jegypénztárában is meg lehet vásárolni. Ebben az esetben személyesen kell jelezni a vásárlás szándékát és a fizetést intézni. Személyes vásárlás esetén készpénzt, bankkártyát és SZÉP-kártyát (OTP, MKB és K&H) fogadunk el fizetőeszközként.

Mi a teendőm, ha a PFZ egyik partnerének termékét vásárolom meg?
Bizonyos termékeket a PFZ nem forgalmaz, csak szerepelteti webshopjában. Ebben az esetben a terméket a megadott címen lehet átvenni, a fizetés folyamata ekkor is a webshopon keresztül történik.

Van-e lehetőség a megrendelés lemondására?
Igen. Lemondási szándékát a megrendelés napján tudja jelezni a 72/500-329-es telefonszámon vagy a posta@pfz.hu e-mail címen.

Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
Elsőként e-mail formájában jelezze számunkra, hogy a megvásárolt termék árát visszakéri. Küldje vagy hozza vissza hozzánk a terméket sértetlenül az előre egyeztetett címre, az eredeti csomagolásában, annak minden tartozékával együtt. Átutalással tudjuk visszaküldeni a termék árát, az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendőm, ha a kiszállított termék hibás?
Amennyiben a kiszállított termék hibás, hiányos vagy sérült, lehetőség van a futár jelenlétében jegyzőkönyv felvételére és ha a termék hibája indokolja, akkor annak visszaküldésére.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük a rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e-mail címet és telefonszámot adjon meg a rendelés leadásakor, amin elérhetjük Önt. Ha a rendelési név vagy cím hibás, akkor a rendelés késhet vagy meghiúsulhat.

Kihez fordulhatok, ha elakadok a vásárlás során?
Ha bármilyen technikai segítségre lenne szüksége, hívja a 72/500-300-as telefonszámot, ahol a jegypénztár nyitva tartási ideje alatt állunk rendelkezésére.

Honnan értesülhetek az újdonságokról és az akciókról?
Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből minden újdonságról és akciós termékről értesülhet. Like-olhat minket a Facebook-on is, ahol további információkat olvashat a zenekarról!

Hírlevél
feliratkozás

Kapcsolat

jegypénztár

A Kodály Központ Jegypénztára

Nyitvatartás a 2020. november 10-i Covid-rendelkezések után:
- hétfő-csütörtök: 10.00 - 18.00
- péntek: 10.00-16.00
- december 23-tól január 4-ig a pénztár zárva
- streamek ideje alatt zárva - telefonon rendelkezésre állunk

Telefonszám:
0672/500-300

cím

A Pannon Filharmonikusok székháza és próbaterme

7622 Pécs,
Breuer Marcell sétány 4.
közönség

Közönség
kapcsolat

Tátrai Blanka
értékesítési menedzser
tatraipontblankakukacpfzponthu

info

Sajtó
kapcsolat

Szabó Csilla
kommunikációs menedzser
press@pfz.hu
Tel.: +36 30 222 7992