Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.
Haár Gina a Pannon Filharmonikusok volt munkatársa, a zenekar egyik hegedűművészének sógornője. Közel él a zenéhez, és képeiből kiviláglik, hogy a természethez is. Kavicskompozíciói finoman ragadják meg a lényeget, felidézve azt a gyermeki látásmódot, ami mindannyiunkban ott munkálkodik. A természetes színekben és a lekerekített formákban felfedezhetjük a zene és a hangszerek hozzánk simuló természetét. A képek rusztikus keretbe foglalva, ujjainkkal tapintható formában kerülhetnek ki a falra.